Systembolaget

Logga in

Varukorg

Att handla hos oss
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Att handla hos oss

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Att handla hos oss

Hur skannar man streckkoder med Systembolagets app?

För att skanna en streckkod behöver du ha Systembolagets app installerad på din mobil.

 

Öppna appen och tryck på "Skanna streckkod". Appen kommer nu begära tillgång till kameran på din mobil. För att kunna skanna drycker måste du ge appen tillgång till kameran. Håll sedan kameran så att streckkoden hamnar i fokus. Streckkoden scannas automatiskt. När streckkoden har skannats söker appen efter drycken.

 

Finns drycken i vårt sortiment tas du till en sida där du kan se mer information om drycken, betygsätta den eller spara den i en lista. Genom att skanna streckkoden får du mer information om drycken i fråga, till exempel hur den smakar, vad den är gjord av och var den finns i våra butiker.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl