Systembolaget

Logga in

Varukorg

Handla & Tjänster
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Beställning

När kommer kvitto på min förbetalda beställning?

Kan man göra beställningar i Systembolagets app?

How do I create an account for ordering through your website?

Hur skapar jag ett konto på systembolaget.se?

Hur beställer jag till ett ombud?

Jag bor i Norge och vill betala på nätet hos ett ombud. Vilka betalsätt kan jag använda?

Can I order and send a gift at Systembolaget by placing a home delivery order?

Jag får inget SMS? Fel telefonnummer

Jag har problem med betalning vid onlinebeställning. Rådet är att rensa ”cacheminnet” Hur gör jag?

Kan jag beställa drycker i butik?

Hur ångrar jag en beställning till butik eller ombud?

Fel varor, eller varor som saknas i butiksbeställning

Kan jag lägga till eller ändra antal varor i min beställning?

Varför behöver jag förbetala min butiksbeställning?

Fel varor, varor som fattas eller gått sönder i ombudsbeställning

Hur mycket kan jag beställa på Systembolaget?

Jag försöker skapa konto men får felmeddelande, vad gör jag?

Varför går det inte att beställa stora ölfat på hemleverans längre?

Kan ni skicka varor mellan era butiker?

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl