Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Beställning
Fel varor, eller varor som saknas i butiksbeställning
Om du har hämtat en beställning i butik som innehåller fel varor, eller där varor saknas, får vi hänvisa dig tillbaka till butiken. Vänligen ta med dig fellevererade varor och uppmärksamma personalen på ditt ärende så kommer de se till att hjälpa dig till rätta.
Vid frågor går det alltid bra att höra av dig till oss på telefon 0771-83 83 00 eller via mejl kundtjanst@systembolaget.se. Ha gärna ditt beställningsnummer framme om du ringer, eller bifoga det i ditt mejl. Numret börjar med bokstaven E eller K.
Fick du svar på din fråga?
Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.
Kontakta oss
Hallå där!
Har du frågor om mat och dryck?
I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.
Chatta med ossRing
Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.
Mejla
Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.