Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Beställning
Fel varor, varor som fattas eller gått sönder i ombudsbeställning
Om du har hämtat en beställning hos ombud med fel varor, varor som fattas eller gått sönder, får du gärna vända dig till ombudet för hjälp att korrigera avvikelsen. Vänligen ta med dig fellevererade varor och uppmärksamma personalen hos ombudet på vad som har hänt så kommer de se till att hjälpa dig till rätta. Naturligtvis går det även bra att besöka någon av våra butiker i samma ärende.
Du kan alltid höra av dig till oss på telefon 0771-83 83 00 eller via mejl kundtjanst@systembolaget.se. Ha gärna beställningsnumret på din order framme om du ringer, eller bifoga det om du mejlar. Numret börjar med bokstaven B.
Fick du svar på din fråga?
Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.
Kontakta oss
Hallå där!
Har du frågor om mat och dryck?
I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.
Chatta med ossRing
Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.
Mejla
Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.