Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Beställning
Jag får inget SMS? Fel telefonnummer
Kontrollera så att telefonnumret är korrekt i din beställningsbekräftelse. Om du behöver hjälp att korrigera telefonnumret i en beställning får du gärna höra av dig till oss på 0771-83 83 00 eller via mejl kundtjanst@systembolaget.se. Vänligen ange ditt beställningsnummer tillsammans med det korrekta telefonnumret.
Du kan alltid följa status på din order på vår hemsida. Logga in på ditt konto så hittar du all information under ”Beställningar”. Där hittar du även kontrollkoden till din ombudsbeställning när ordern har ankommit till ombudet.
Fick du svar på din fråga?
Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.
Kontakta oss
Hallå där!
Har du frågor om mat och dryck?
I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.
Chatta med ossRing
Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.
Mejla
Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.