Systembolaget

Logga in

Varukorg

Beställning
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Beställning

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Beställning

Jag försöker skapa konto men får felmeddelande, vad gör jag?

Om du får felmeddelande när du skapar konto kan det exempelvis bero på att något av följande står i fel format:

  • Har du dubbla efternamn, kontrollera ifall det ena egentligen står som mellannamn. Prova i så fall att utesluta det ena efternamnet. 
  • Telefonnumret, det ska stå med landsnummer och utan första nollan. Du kan endast skriva in ett mobilnummer, inte ett fast nummer. 
  • Personnummer. Det ska stå i formatet ÅÅÅÅMMDDXXXX.

 

Får du något annat felmeddelande än de ovan så kontakta gärna vår kundservice så hjälper vi dig. 

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl