Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Beställning
Jag har problem med betalning vid onlinebeställning. Rådet är att rensa ”cacheminnet” Hur gör jag?
För att rensa cache behöver du först ta reda på vilken webbläsare du har (den som du surfar på nätet med).
På hemsidan rensacache.nu finner du info hur du går till väga. Följ sedan instruktionerna noggrant hur du rensar cacheminnet på just din webbläsare.
Webbläsarna som du hittar i länken ovan är:
- Internet Explorer
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- Safari
- Microsoft Edge
Fick du svar på din fråga?
Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.
Kontakta oss
Hallå där!
Har du frågor om mat och dryck?
I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.
Chatta med ossRing
Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.
Mejla
Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.