Systembolaget

Logga in

Varukorg

Beställning
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Beställning

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Beställning

Kan jag beställa drycker i butik?

Om du vill beställa varor som inte finns i din butik kan du göra det på plats i alla våra butiker. 

Beställningar som läggs i butik kan förbetalas på plats i samband med att du lägger beställningen. 

 

Observera att butiken kan endast lägga en beställning till sig, inte till andra butiker. 

 

Du kan även beställa till alla våra butiker, ombud och på hemleverans via vår hemsida.

Du kan läsa mer om hur man beställer på vår hemsida.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl