Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Beställning
Kan ni skicka varor mellan era butiker?
Alla kundbeställningar kommer från depå och/eller leverantör, från och med den 7 september 2022 skickar vi inte några varor mellan våra butiker.
Det innebär att varor som endast finns i lager i en butik enbart kan köpas i den butiken.
Detta beslut är taget med hänsyn till att leveranserna inte är hållbara ur miljösynpunkt.
Varje leverans mellan butikerna blir en extra körning, detta till skillnad om en dryck beställs online så samkörs den tillsammans med andra varor vilket är mer hållbart för klimatet.
Fick du svar på din fråga?
Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.
Kontakta oss
Hallå där!
Har du frågor om mat och dryck?
I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.
Chatta med ossRing
Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.
Mejla
Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.