Systembolaget

Logga in

Varukorg

Beställning
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Beställning

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Beställning

När kommer kvitto på min förbetalda beställning?

Beroende på vilket betalmedel som användes vid beställningstillfället kan det ta mellan några minuter upp till 7 dagar innan förskottskvittot skickas till dig per mejl. Under tiden är betalsumman reserverad på ditt konto.

 

Försäljningskvittot kommer skickas till dig när beställningen hämtas ut i butik, eller hos något av våra ombud. Vid hemleverans skickas försäljningskvittot i samband med ditt planerade leveranstidsfönster.

 

Precis som förskottskvittot kommer även ditt försäljningskvitto på mejl.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl