Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Beställning
Varför behöver jag förbetala min butiksbeställning?
Det huvudsakliga syftet med förbetalda beställningar är att göra det enkelt och smidigt för dig som kund att beställa, betala och hämta ut din beställning.
Handeln förändras i samhället – samtidigt som fler av våra kunder handlar online förändras också förväntningarna på oss som företag. Ett sätt för oss att möta kundernas nya behov är genom förbetalda onlinebeställningar. Att kunna betala direkt när man beställer är en grundläggande förväntan och i linje med kundefterfrågan. Det finns även en förväntan att det ska kännas enkelt och smidigt att hämta beställda varor i våra butiker.
Att betala i samband med att beställning läggs är viktigt även sett till ansvarsfull försäljning eftersom det bidrar till att kunden reflekterar över sin varukorg i beställningsögonblicket. Detta leder till färre beställningar som inte hämtas ut, vilket leder till färre transporter, vilket i sin tur är bra för miljön. I takt med att kundens beteende ändras blir det allt viktigare för oss att använda ett gemensamt, hållbart och effektivt arbetssätt när vi hanterar kundbeställningar i alla våra butiker.
Fick du svar på din fråga?
Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.
Kontakta oss
Hallå där!
Har du frågor om mat och dryck?
I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.
Chatta med ossRing
Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.
Mejla
Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.