Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Hämta ut beställning
Bestilling til ombud - når må varene hentes?
Utlämningstiderna hos ombuden varierar beroende på ombudets öppettider. Som längst är det Systembolagets ordinarie tider som gäller: 10-20 på vardagar samt 10-15 på lördagar. Du hittar alla öppettider gällande butik och ombud på vår hemsida.
Du kan alltid följa status på din order på vår hemsida. Logga in på ditt konto så hittar du all information under ”Beställningar”. Där hittar du även kontrollkoden till din beställning när den har ankommit till ombudet.
Beställda varor ligger kvar hos ombudet i 14 dagar innan de returneras per automatik. Du kommer då återbetalas via samma betalmedel som du använde vid beställningstillfället.
Fick du svar på din fråga?
Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.
Kontakta oss
Hallå där!
Har du frågor om mat och dryck?
I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.
Chatta med ossRing
Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.
Mejla
Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.