Systembolaget

Logga in

Varukorg

Hämta ut beställning
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Hämta ut beställning

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Hämta ut beställning

Bestilling til ombud - når må varene hentes?

Utlämningstiderna hos ombuden varierar beroende på ombudets öppettider. Som längst är det Systembolagets ordinarie tider som gäller: 10-20 på vardagar samt 10-15 på lördagar. Du hittar alla öppettider gällande butik och ombud på vår hemsida.

 

Du kan alltid följa status på din order på vår hemsida. Logga in på ditt konto så hittar du all information under ”Beställningar”. Där hittar du även kontrollkoden till din beställning när den har ankommit till ombudet.

 

Beställda varor ligger kvar hos ombudet i 14 dagar innan de returneras per automatik. Du kommer då återbetalas via samma betalmedel som du använde vid beställningstillfället.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl