Systembolaget

Logga in

Varukorg

Hemleverans
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Hemleverans

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Hemleverans

Får jag tillbaka fraktkostnaden vid retur?

Återköp av din hemleverans görs i någon av våra butiker. För återköp behöver försäljningskvittot vara med som du fick på mejl i samband med leveransen. Du har alltid 30 dagars öppet köp i alla våra butiker.


Du får tillbaka pengarna för de varor du lämnar tillbaka. Om du returnerar hela din order återbetalas hela fraktkostnaden. Om du returnerar en del av din order återbetalas en del av fraktkostnaden baserat på returens volym.


I butiken kommer du få en bekräftelse på din retur. Återbetalningen sker sedan centralt genom samma betalmedel som användes vid beställningstillfället. Vänligen observera att det på grund av handläggningstid kan dröja ett par vardagar innan du ser pengarna på ditt konto.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl