Systembolaget

Logga in

Varukorg

Hemleverans
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Hemleverans

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Hemleverans

Fel folkbokföringsadress?

Systembolaget hämtar information om din folkbokföringsadress från Skatteverket.

 

Vid flytt behöver du själv uppdatera dina kontouppgifter på vår hemsida. Detta gör du genom att klicka på Ändra i ”Mina uppgifter”. Fyll sedan i ditt personnummer och klicka på Hämta uppgifter. Kom ihåg att spara.

 

Vi har inte möjlighet att korrigera adressen i en redan lagd beställning. Vill du ha hjälp att avsluta en felaktig beställning får du gärna höra av dig till oss på 0771-83 83 00 eller kundtjanst@systembolaget.se. Vänligen ange ditt beställningsnummer. 

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl