Systembolaget

Logga in

Varukorg

Hemleverans
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Hemleverans

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Hemleverans

Fel varor, varor som fattas eller gått sönder vid hemleverans

Om du har mottagit en hemleverans med fel varor, varor som fattas eller gått sönder, vill vi att du hör av dig till oss på telefon 0771-83 83 00 eller via mejl kundtjanst@systembolaget.se.

 

Ha gärna beställningsnumret på din hemleverans framme om du ringer eller bifoga det om du mejlar. Numret börjar med bokstaven H.

 

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl