Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Hemleverans
Hur ändrar jag dag eller tid på min hemleverans?
Efter att du har aviserats om att din beställning har lämnat vår depå kan du alltid vända dig direkt till transportören för att korrigera ditt leveransdatum. Du når Brings Kundtjänst på 0770-113300.
Vänligen notera att det enbart är möjligt att senarelägga en hemleverans. Du kan inte byta tillbaka till det ursprungliga leveransdatumet efter att ombokningen har genomförts.
Om du vill ha hjälp att ändra leveransdatum på en beställning som fortfarande finns kvar på vår depå går det bra att kontakta oss på 0771-83 83 00 eller kundtjanst@systembolaget.se. Det är även möjligt att chatta med oss. Vänligen ange ditt beställningsnummer tillsammans med det önskade leveransdatumet.
Fick du svar på din fråga?
Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.
Kontakta oss
Hallå där!
Har du frågor om mat och dryck?
I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.
Chatta med ossRing
Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.
Mejla
Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.