Systembolaget

Logga in

Varukorg

Hemleverans
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Hemleverans

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Hemleverans

Hur ångrar jag en hemleverans?

Du kan alltid ångra din beställning hos oss! Däremot kan vi inte alltid avbryta din leverans.


Vi försöker alltid hjälpa dig att stoppa din hemleverans innan den skeppas från vår depå. Efter klockan 11 dagen innan planerat leveransdatum har vi tyvärr ingen möjlighet att stoppa din leverans. Du behöver då neka din leverans vid leveransförsöket, eller ta kontaktat med transportören.

 

Efter att transportören har bekräftat returen av din beställning kommer du återbetalas via samma betalmedel som användes vid beställningstillfället. Återbetalning sker inom 14 dagar.


Vill du ha hjälp att avsluta en beställning som inte har skeppats ännu får du gärna höra av dig till oss på 0771-83 83 00 eller kundtjanst@systembolaget.se. Vänligen ange ditt beställningsnummer.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl