Systembolaget

Logga in

Varukorg

Hemleverans
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Hemleverans

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Hemleverans

Kan jag ändra eller lägga till varor i min hemleverans?

Det går dessvärre inte att ändra i en hemleverans efter att du har slutfört beställningen.


Det vi kan hjälpa dig med är att avsluta beställningen, så kan du lägga en ny och korrekt beställning.


Vill du ha hjälp att avsluta en beställning får du gärna höra av dig till oss på 0771-83 83 00 eller kundtjanst@systembolaget.se. Det går även att komma i kontakt med oss via vår chatt på systembolaget.se. Vänligen ange ditt beställningsnummer.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl