Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Hemleverans
Vad gör jag om hemleveransen inte kommer på utsatt tid?
Om din hemleverans inte kommer på utsatt tid kommer vår transportör Bring kontakta dig för att boka in ett nytt leveranstillfälle. Brings Kundtjänst finns tillgänglig för frågor mellan 8:00-17:00 på vardagar, deras telefonnummer är 0770-11 33 00.
För ytterligare hjälp med ditt ärende får du gärna kontakta oss på 0771- 83 83 00. Det går även bra att skicka ett mejl till kundtjanst@systembolaget.se. Vänligen ange ditt beställningsnummer, det är den sifferkombination som börjar med bokstaven H.
Fick du svar på din fråga?
Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.
Kontakta oss
Hallå där!
Har du frågor om mat och dryck?
I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.
Chatta med ossRing
Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.
Mejla
Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.