Systembolaget

Logga in

Varukorg

Hemleverans
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Hemleverans

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Hemleverans

Vad händer om jag inte är hemma när hemleveransen kommer?

Om du inte är anträffbar vid leveransförsöket av din hemleverans kommer Bring ta tillbaka den till sin terminal för att sedan avisera dig om ett nytt leveranstillfälle. Utifall Bring misslyckas att komma i kontakt med dig trots upprepade försök kommer din order att returneras till oss. Du återbetalas då totalsumman exklusive fraktavgiften via samma betalmedel som användes vid beställningstillfället. 

Det går alltid bra att kontakta oss på 0771- 83 83 00 eller kundtjanst@systembolaget.se om du vet med dig i förväg att du inte kan ta emot leveransen som planerat. Vänligen notera att vi inte har möjlighet att tidigarelägga en leveranstid eller justera den inom ditt bokade leveranstidsfönster.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl