Systembolaget

Logga in

Varukorg

Hemleverans
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Hemleverans

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Hemleverans

Varför går det inte att beställa hemleverans till mitt postnummer?

Systembolaget erbjuder hemleverans till hela Sverige, men vi kan inte leverera till dig om det inte är en farbar väg till din adress.

Till ej farbar väg räknas dels vägar som en bil inte kan komma fram till och även öar som inte har vägtrafiksfärja som förbindelse; finns det en sådan ö i ditt postnummer så kan du dessvärre inte göra en beställning för hemleverans.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl