Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Inför besök i butik
Saknar kvitto. Kan jag få en kvittokopia?
För att få en kvittokopia på ditt köp kan du mejla oss på mejladressen kundtjanst@systembolaget.se.
Följande uppgifter behöver finnas med i ditt mejl
- Butik som köpet genomfördes i
- Datum när inköpet ägde rum
- Totalbelopp på köpet
- De fyra sista siffrorna på kortnumret (Tänk på att Samsung, Google och Apple Pay enheters kortnummer skiljer sig från det fysiska kortet. Och vi behöver det digitala kortets nummer)
Fick du svar på din fråga?
Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.
Kontakta oss
Hallå där!
Har du frågor om mat och dryck?
I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.
Chatta med ossRing
Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.
Mejla
Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.