Systembolaget

Logga in

Varukorg

Presentkort
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Presentkort

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Presentkort

Kan jag beställa presentkort från er?

Det går bra att beställa presentkort från Systembolaget som sedan levereras per post till önskad mottagaradress. Utöver kostnaden för presentkortet tillkommer det en hanterings- och portokostnad à 100 kr.

 

När vi bokfört din inbetalning aktiverar vi presentkortet/n och sänder iväg det till mottagaren. För att det ska komma fram på ett säkert sätt sänder vi det som ett rekommenderat brev (REK). Mottagaren får då en avisering om att hen har ett REK att kvittera ut hos sitt närmsta postombud. Vi meddelar även dig när det sker.  

Beställer du presentkortet/n till dig själv sänder vi det/dem oladdade till din adress och aktiverar det/dem så snart vi säkerställt att det/dem har nått fram till dig och då vi mottagit din inbetalning.

 

För att göra din beställning fyller du i formuläret som finns på vår hemsida.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl