Systembolaget

Logga in

Varukorg

Webblansering
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Webblansering

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Webblansering

Varför är det olika klockslag för olika webblanseringar?

Vid hög efterfrågan delar vi upp webblanseringarna på vår hemsida och minimerar därmed risken för överbelastning på sajten.

Du som kund får också en bättre upplevelse. Vi tror också att en uppdelning med olika klockslag gör att chansen ökar att få en dryck.

Om man inte fick en önskad dryck klockan 10.00, så har man en andra chans på en annan dryck klockan 10.05.

Du hittar mer information om våra webblanseringar och lanseringstiderna på vår hemsida.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl